Kovo 20 d. mūsų III gimnazijos klasės mokiniai dalyvavo ypatingoje integruotoje pamokoje „Dienoraščio keliu“. Mūsų mokytojų parengtas patyriminis mokymosi procesas suteikė galimybę giliau pažinti Holokausto istoriją Lietuvoje per autentiškus liudijimus.
Pamokos pagrindu tapo Icchoko Rudaševskio „Vilniaus geto dienoraštis“ – vienas svarbiausių istorinių šaltinių, atskleidžiantis realų gyvenimą gete. Mokiniai ne tik skaitė bei analizavo autentiškus tekstus, bet ir sprendė detektyvines bei interpretacines užduotis lietuvių ir anglų kalbomis.
Ši patirtis ugdo kritinį mąstymą, empatiją, analitinius gebėjimus ir skatino diskutuoti apie istorijos svarbą šiandienos pasaulyje. Refleksijos metu mokiniai dalijosi savo įžvalgomis, naujai atrastomis istorijos detalėmis bei svarstė, kaip praeities pamokos gali formuoti atsakingesnę visuomenę.
Tokios interaktyvios pamokos leidžia mokiniams ne tik įsigilinti į istorinius įvykius, bet ir padeda ugdyti emocinį intelektą bei gebėjimą įsijausti į kito žmogaus patirtį.