II gimnazijos klasės mokiniai kartu su mokytoja Anastasija Genevičiūte-Troščenko leidosi į kūrybinius ieškojimus, perteikdami šventinę nuotaiką gamindami unikalius kalėdinius žaisliukus antspaudavimo technika.
Ši veikla buvo ne tik kūrybiškai įkvepianti, bet ir praturtinta STEAM principais – mokslas, technologijos, inžinerija, menai ir matematika susitiko viename projekte, skatindami mokinius pažvelgti į kūrybą kitaip.
Kūrybinio proceso metu mokiniai lavino:
- Kūrybiškumą – ieškodami unikalių dizaino sprendimų;
- Bendradarbiavimą – dirbdami komandoje ir dalindamiesi idėjomis;
- Eksperimentavimą – bandydami skirtingas antspaudavimo technikas;
- Techninių žinių ir meno derinimą – suprasdami, kaip technologiniai procesai gali papildyti estetiką.
Rezultatas?
Originalūs kalėdiniai žaisliukai, tapę ne tik šventinėmis dekoracijomis, bet ir puikiu pavyzdžiu, kaip mokymosi procesas gali harmoningai apjungti grožį su praktiniu pritaikymu.
Menai yra lygiavertė STEAM dalis, o tokios veiklos įkvepia kurti, mąstyti plačiai ir pamatyti, kaip grožis susilieja su mokslu.
Ši veikla primena, kad kūryba gali ne tik papuošti šventes, bet ir ugdyti universalų požiūrį į mokslą, meną ir gyvenimą.