Mūsų IV gimnazijos klasės mokiniai, besimokantys biologijos, pasinėrė į įdomų STEAM eksperimentą – „Augalų fototropizmo stebėjimas“. Tai buvo ne tik praktinis užsiėmimas, bet ir galimybė iš arčiau pažinti gyvąją gamtą, stebėti, tyrinėti, kelti klausimus ir ieškoti atsakymų.
Eksperimento esmė – fototropizmas. Tai reiškinys, kai augalai reaguoja į vienašalį apšvietimą ir auga šviesos šaltinio link. Mokiniai sėjo pupeles tamsioje dėžėje, palikdami tik vieną šviesos pusę. Jie kiekvieną dieną stebėjo, kaip daigeliai vis labiau linksta link lango – šviesos ir gyvenimo.
Šis eksperimentas priminė, kad mokslas – tai ne tik vadovėliai ir sąvokos, bet ir gyvas atradimo džiaugsmas, kuris lavina smalsumą, kantrybę ir pastabumą.
Tokios veiklos įkvepia toliau tyrinėti, nebijoti klausti ir stebėtis tuo, ką mums pasakoja gamta. Juk pažindami ją – pažįstame ir save!